Kobieta, rozmawia przez telefon stacjonarny.

Zapisz się na szczepienie, gdy zadzwoni konsultant

Nie jesteś jeszcze zaszczepiony ani zapisany na szczepienie? Zadzwoni do Ciebie konsultant Infolinii Narodowego Programu Szczepień (989), który umówi Cię na odpowiedni termin

Dla kogo usługa

Z usługi mogą skorzystać osoby, które:

  • mają aktywne konto IKP i podały tam swój numer telefonu
  • mają wystawione e-skierowanie na szczepienie
  • nie są zaszczepione
  • nie są zapisane na szczepienie.

Na czym polega usługa

Konsultant zadzwoni na Twój numer telefonu. Podejmie 3 próby kontaktu z Tobą. Podczas rozmowy poinformuje Cię, że masz wystawione e-skierowanie i możesz zarejestrować się na szczepienie. Konsultant przedstawi Ci także korzyści, jakie daje szczepienie, i zachęci Cię do zaszczepienia się. Jeśli wyrazisz na to zgodę, ustali z Tobą odpowiedni dla Ciebie termin i miejsce szczepienia.

Dzięki szczepieniu chronisz się przed kolejnymi falami pandemii, pomagasz ją zwalczać, zyskujesz spokój.

Kiedy może zadzwonić konsultant

Konsultanci będą dzwonić do klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–21:00. Wtedy możesz spodziewać się telefonu.

Co zyskujesz

Dzięki tej formie zapisu na szczepienie:

  • oszczędzasz czas
  • nie stoisz w kolejkach
  • nie musisz wychodzić z domu
  • nie musisz szukać informacji o tym, jak się zaszczepić.

Czy Twoje dane są bezpieczne

Nie obawiaj się o swoje dane. Twój numer telefonu jest wykorzystany tylko w tym jednym konkretnym celu – by umówić Cię na szczepienie i zrealizować proces szczepienia.

Jak zweryfikować, czy nikt nie podszywa się pod konsultanta

Konsultant infolinii 989 zadzwoni do Ciebie z numeru + 48 22 165 51 55. Możesz zweryfikować ten numer na stronie www.gov.pl w zakładce „Kontakt z osobami, które nie zarejestrowały się na szczepienie”.

Możesz też zadzwonić pod numer 989, żeby potwierdzić szczegóły akcji zapisów na szczepienie przez konsultantów.