pacjent.gov.pl

 
Serwis Ministerstwa Zdrowia

Zaloguj się na IKP

Jeśli nie masz jeszcze PZ, zobacz jak go założyć Zaloguj się poprzez konto ZIP

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Internetowym Koncie Pacjenta jest Minister Zdrowia. Dane kontaktowe administratora danych: Ministerstwo Zdrowia. Dane w Internetowym Koncie Pacjenta przetwarzane są w celu udostępnienia pacjentom informacji o zdarzeniach medycznych ich dotyczących. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania lub uzupełnienia danych, usunięcia danych (prawo do zapomnienia), o ile żądanie to nie dotyczy usunięcia danych medycznych, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się TUTAJ

Terminy leczenia

Informator o terminach leczenia to wyszukiwarka, w której sprawdzisz, gdzie najszybciej uzyskasz pomoc medyczną

W bazie adresów i telefonów wyszukiwarki znajduje się blisko 14 tys. placówek medycznych, które udzielają świadczeń w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.

O wyszukiwarce

Korzystając z wyszukiwarki, sprawdzisz

  • gdzie i kiedy najszybciej uzyskasz pomoc lekarza
  • ile osób oczekuje aktualnie na leczenie w wybranej przez Ciebie placówce
  • czy w szpitalu lub poradni znajdują się udogodnienia dla pacjentów, takie jak: parking, podjazd dla wózków, winda czy specjalnie dostosowana łazienka dla osób niepełnosprawnych.

Znajdziesz tu również

  • adresy i numery telefonów do poszczególnych poradni i szpitali
  • mapę z zaznaczonymi szpitalami i placówkami medycznymi

Źródło danych

Informacje o terminach leczenia są przekazywane do NFZ bezpośrednio przez placówki medyczne. Szpitale i poradnie mają obowiązek przekazywać co miesiąc do oddziałów wojewódzkich NFZ informacje o prowadzonych przez nie listach osób oczekujących na leczenie (z wyjątkiem pacjentów objętych diagnostyką onkologiczną lub leczeniem onkologicznym), a co tydzień informację o pierwszym wolnym terminie (z wyjątkiem świadczenia dla pacjentów objętych diagnostyką onkologiczną lub leczeniem onkologicznym).

W przypadku, gdyby termin proponowany przez poradnię podczas umawiania wizyty był inny od terminu zaprezentowanego w wyszukiwarce — można to zgłosić bezpośrednio do NFZ, klikając przycisk „Zgłoś uwagi” przy danej placówce medycznej. Każde takie zgłoszenie zostanie wyjaśnione z placówką medyczną.

Opublikowano: 15.04.2019
Zmodyfikowano: 16.04.2019
Za informację odpowiada: Narodowy Fundusz Zdrowia
Redakcja: CSIOZ