Deklaracja dostępności mojeIKP

Centrum e-Zdrowia zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do aplikacji mobilnej mojeIKP.

Deklaracja dostępności

Centrum e-Zdrowia zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej mojeIKP.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Brak lub bardzo uboga struktura nagłówków na poszczególnych widokach,

  • nieprawidłowa treść alternatywna obrazka z logo na ekranie „Informacje”,

  • aplikacja nie reaguje na zmianę wielkości czcionki systemowej,

  • menu dolne nie składa się z typowych kart,

  • pola formularzy z domyślnie uzupełnionymi danymi np. na ekranie „Moje leki - przypomnienie” nie mają etykiet tekstowych,

  • niektóre pola np. na ekranie „Filtruj listę” są anonsowane przez VoiceOver jako pola nieaktywne,

  • niespójna nawigacja po powrocie z niektórych ekranów z włączonym VoiceOver - nie zawsze ustawia się na pierwszym widoku,

  • aplikacja nie dostosowuje się do ekranu na tabletach,

  • nieprawidłowa kolejność odnajdowania przez VoiceOver widoków na ekranie z ankietami

  • TalkBack pomija niektóre elementy podczas nawigacji, np. logo na ekranie „Informacje”,

  • TalkBack nie zawsze poprawnie anonsuje tytuły otwieranych ekranów,

  • struktura nagłówków na wielu ekranach została ograniczona do jednego nagłówka,

  • Talkback anonsuje wiele elementów na wielu ekranach jako będących na liście, natomiast nie podaje on bieżącego indeksu oraz liczby wszystkich elementów listy,

  • po powiększeniu czcionki systemowej niektóre teksty np. na ekranie po zalogowaniu nachodzą na siebie,

  • niespójna nawigacja po przejściu do niektórych ekranów - np.. „Powiadomienia”

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: .
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać do Marcina Lubonia — mailowo koordynator@cez.gov.pl.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego podmiotu:

  • Centrum e-Zdrowia
  • Adres: ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
  • e-mail: biuro@cez.gov.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Centrum e-Zdrowia udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Centrum e-Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa

Do budynku prowadzą dwa wejścia. Jedno wejście od strony ul. Stanisława Dubois jest wejściem do CeZ, natomiast drugie wejście znajduje się od strony Józefa Lewartowskiego i prowadzi do innych firm, mających siedzibę w budynku.

Recepcja znajduje się na wprost głównego wejścia. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami. Istnieje możliwość schowania ramion kołowrotków (sterowane z pulpitu zdalnego przez ochronę) zamontowanych w bramce, co umożliwi przejazd wózka.

Korzystanie z windy jest możliwe dla osób poruszających się na wózkach.

Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na 0, I, II i III piętrze.

W okolicy budynku wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami znajdujące się przed budynkiem od ulicy Stanisława Dubois oraz 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na sąsiedniej ulicy Józefa Lewartowskiego naprzeciwko marketu spożywczego (po przeciwnej stronie ulicy z budynkiem).

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem, po okazaniu certyfikatu stwierdzającego, iż zwierzę jest przeszkolone jako pies asystujący i posiada wszystkie aktualne badania weterynaryjne.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku dostępna jest pętla indukcyjna.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille«a (za wyjątkiem windy, gdzie przyciski posiadają oznaczenia w tym alfabecie). Nie ma również oznaczeń kontrastowych dla osób słabowidzących.

W recepcji i innych miejscach nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online.