Uśmiechnięty trzydziestolatek przed komputerem

Internetowe Konto Pacjenta z Crédit Agricole

Jeśli jesteś klientem Crédit Agricole, to teraz możesz zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta tak samo, jak logujesz się na swoje internetowe konto w tym banku

Internetowe Konto Pacjenta (IKP) ma każdy, kto ma PESEL. Korzystając z niego, wiele spraw związanych ze zdrowiem załatwisz online.

Dowiedz się więcej o Internetowym Koncie Pacjenta

Jak się zalogować na IKP

Na pacjent.gov.pl po prawej stronie u góry zobaczysz niebieski kafelek „Zaloguj się”. Kliknij w niego, a na następnej stronie ponownie kliknij w niebieski kafelek „Zaloguj się na IKP”. Następnie wybierz sposób logowania.

Zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta możesz na kilka sposobów, poprzez:

  • profil zaufany (możesz go  założyć w urzędzie lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej: PKO Bank Polski SA, Santander, Pekao SA, mBanku, Getin Banku, BOŚ, ING Banku Śląskiego, Alior Bank, Millennium Bank, BNP Paribas, Crédit Agricole, wielu banków spółdzielczych oraz platformy Envelo).

Sprawdź, jak założyć profil zaufany

  • mojeID w PKO BP (iPKO lub Inteligo), w Pekao SABOŚBNP Paribas, Getin Banku lub konto w banku spółdzielczym, w Banku Spółdzielczym w Brodnicy, a teraz również w Crédit Agricole. Logujesz się do swojego banku, a on potwierdza Twoją tożsamość. Rozwiązanie to jest wygodne, bezpieczne i nie wymaga zakładania profilu zaufanego
  • dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-dowodu) lub
  • kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Co załatwisz na IKP

Na Internetowym Koncie Pacjenta możesz np.:

  • wpisać numer telefonu i adres e-mail do wysyłki e-recept i e-skierowań
  • upoważnić kogoś do wglądu w Twoje Internetowe Konto Pacjenta na przykład po to, by odbierał Twoje e-recepty i sprawdzał terminy Twoich wizyt
  • sprawdzić historię zdrowotną Twojego niepełnoletniego dziecka
  • złożyć wniosek o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ)
  • zmienić lekarza, pielęgniarkę lub położną podstawowej opieki zdrowotnej
  • sprawdzić wynik testu na koronawirusa
  • dowiedzieć się, do kiedy prawdopodobnie masz przebywać na kwarantannie lub izolacji domowej (ostatecznie zależy to od Twojego stanu zdrowia)
  • uzyskać e-skierowanie na odpowiednie badania w ramach programu Profilaktyka 40 plus
  • sprawdzić swoje e-zwolnienie
  • zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19 lub zmienić termin szczepienia
  • pobrać Unijny Certyfikat COVID.

Możesz też korzystać z aplikacji mobilnej mojeIKP.