Korzystanie z aplikacji
- Ogólne zasady
- Usługi e-zdrowia
- Profilaktyka
- Udostępnianie danych
- Zmiana telefonu i ponowne logowanie się
Jeśli nie masz jeszcze profilu zaufanego, zobacz, jak go założyć lub Zaloguj się kontem ZIP
Administratorem danych osobowych przetwarzanych na Internetowym Koncie Pacjenta jest Minister Zdrowia. Dane kontaktowe Administratora Danych: Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, e-mail: kancelaria@mz.gov.pl. Dane na Internetowym Koncie Pacjenta są przetwarzane po to, by udostępnić pacjentom informacje o zdarzeniach medycznych, które ich dotyczą. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub uzupełnienia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych
bezpłatna aplikacja na telefon, która daje dostęp do najważniejszych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta. Zapewnia m.in. wygodny dostęp do Twoich e-recept i e-skierowań, ułatwia wykup leków i przypomina o ich zażywaniu, zapewnia dostęp do dokumentów dziecka i osób, które Cię upoważnią.
Aplikację możesz pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z App Store.
https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/mojeikp-na-nowym-telefonieAplikacja umożliwia Ci:
Aplikację możesz pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z App Store.
Po zainstalowaniu aplikacji pierwszy raz należy się zalogować profilem zaufanym, aplikacją mObywatel lub kontem w określonym banku (PKO BP, Pekao SA, BOŚ, BNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium, ING Banku Śląskim, Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy PBS, Kasie Stefczyka), podobnie jak przy logowaniu na Internetowe Konto Pacjenta. Nadajesz wówczas własny kod PIN, taki, jaki wybierzesz, by później używać go przy kolejnych logowaniach do aplikacji. Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz logować się odciskiem palca lub identyfikacją twarzy.
W aplikacji powiadomienie o nowej e-recepcie lub e-skierowaniu zobaczysz pod znakiem dzwonka.
Aplikację może zainstalować i uruchomić także osoba, która dotąd nie korzystała z Internetowego Konta Pacjenta.
Pamiętaj, że aplikację możesz mieć najwyżej na 3 urządzeniach mobilnych, jeśli będziesz zmieniać telefony, nie zapomnij o tym, by wejść na Internetowe Konto Pacjenta i usunąć ze swojego profilu stare urządzenia.
Po dwóch latach należy ponownie zalogować się tak, jak przy instalacji. To działanie dla Twojego bezpieczeństwa. Dostaniesz powiadomienie, kiedy należy to zrobić. Jeśli tego nie zrobisz w terminie, aplikacja zostanie odłączona, stracisz dostęp do swoich danych i przestaniesz otrzymywać powiadomienia. Odzyskasz to po potwierdzeniu tożsamości.
Obejrzyj film, jak uruchomić mojeIKP
Przeczytaj też, jak uruchomić mojeIKP na nowym telefonie
Bez zalogowania możesz z głównej strony aplikacji:
Na głównej stronie aplikacji znajdziesz:
Poza polskim aplikacja działa również w języku ukraińskim lub angielskim, jeśli taki język masz wybrany dla swojego telefonu.
Aplikacja działa także w trybie offline – masz dostępne dokumenty medyczne pobrane przy ostatnim uruchomieniu aplikacji w połączeniu z internetem.
Korzystanie z aplikacji mojeIKP przy wykupie e-recept jest bardzo wygodne, bo nie musisz podawać swojego numeru PESEL. Łatwo dostępny jest też Unijny Certyfikat COVID (UCC). O kody QR obu tych dokumentów można być poproszonym w miejscu, w którym są kłopoty z zasięgiem, a więc brak dostępu do Internetu.
Teraz, gdy zobaczysz komunikat, że nie masz dostępu do Internetu, nadal możesz skorzystać z dostępu do dokumentów – w specjalnym trybie offline. Kliknij na „Przejdź do trybu offline”. Jeśli np. e-recepta, którą chcesz wykupić, była widoczna w Twojej aplikacji, to możesz ją otworzyć i dać farmaceucie jej kod do zeskanowania.
Uwaga, informacje i dokumenty w aplikacji widoczne w trybie offline, będą takie, jakie były aktualne przy Twoim ostatnim połączeniu z Internetem i zalogowaniu się do mojeIKP.
W przypadku dokumentów dla dzieci i bliskich nie pobierają się one automatycznie do trybu offline przy każdym uruchomieniu aplikacji. Zapisują się dopiero wówczas, jeśli przełączysz się na konto dziecka lub bliskiej osoby. Działanie to związane jest z wydajnością systemu.
W trybie offline nie możesz m.in. uaktualnić danych ani zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19.
Możesz ją uruchomić w trybie ciemnym.
Włączanie ciemnego motywu w aplikacji:
Ciemny motyw możesz też włączyć w ustawieniach telefonu.
Możesz wybrać używanie funkcji rozpoznawania twarzy lub odcisku palca, by logować się do aplikacji.
Na głównej stronie aplikacji znajdziesz wejście do zakładki „Pierwsza pomoc”. Możesz wejść bez logowania się.
Ponadto po zalogowaniu się do aplikacji mojeIKP wejście do pierwszej pomocy znajdziesz na fioletowym banerze na górze „Pierwsza pomoc. Jak udzielić pomocy w nagłych sytuacjach”.
Numer do pogotowia ratunkowego znajdziesz natomiast w zakładce „Ważne numery”, również bez potrzeby logowania się.
Wejdź w pierwszą pomoc. Na głównej stronie na górze zobaczysz: Udziel pierwszej pomocy. Jeśli masz przed sobą poszkodowanego i zależy Ci na szybkim udzieleniu pomocy, po prostu wykonuj kolejne działania. Wskazuj stan poszkodowanego (czy jest przytomny, czy oddycha) i rób to, co Ci zaleca aplikacja.
Krok po kroku dowiesz się, jak udrożnić drogi oddechowe, ułożyć kogoś w tzw. pozycji bezpiecznej (w której może oddychać i się nie zadławi), wykonać RKO (resuscytację krążeniowo-oddechową, czyli masaż serca i sztuczne oddychanie) – zarówno w przypadku dziecka, jak i dorosłego.
W razie potrzeby odpowiednim wykonaniu czynności ratowniczych pomoże Ci plik dźwiękowy „rytm masażu serca”.
Jeśli jest ktoś obok Ciebie, daj tej osobie telefon do ręki, niech Ci czyta, co masz robić, a Ty wykonuj kolejne czynności.
Kiedy zaczniesz wyświetlanie pierwszej pomocy, Twój telefon będzie pozostawał z włączonym ekranem, tj. nie wygasi się on samoczynnie zgodnie z ustawieniami systemu. Dzięki temu zachowany będzie dostęp do niezbędnych czynności przy udzielaniu pierwszej pomocy. Ekran zawsze możesz wygasić przyciskiem wyłączającym urządzenie.
Nie zapomnij wezwać pogotowia zawsze, kiedy jest to niezbędne!
Pamiętaj, że udzielenie pierwszej pomocy osobie poszkodowanej to nie tylko odruch humanitarny, ale też prawny obowiązek. Ludzki mózg zaczyna umierać o 4 minutach bez tlenu, dochodzi wówczas do nieodwracalnych zmian. Widzisz poszkodowanego? Nie czekaj, reaguj!
W zakładce „Inne wypadki i zdarzenia” znajdziesz opisy objawów i sytuacji oraz zalecenia, jak udzielić pierwszej pomocy. Możesz też zapoznać się z tymi opisami w wolnym czasie. Dzięki temu w nagłej sytuacji będziesz lepiej przygotowany/a do udzielania pomocy.
W aplikacji znajdziesz zasady udzielania pierwszej pomocy w następujących sytuacjach:
Są tam też informacje, jak ułożyć kogoś w pozycji bocznej ustalonej (bezpiecznej) i wykonać chwyt Rauteka (stosowany, gdy trzeba poszkodowanego szybko ewakuować z miejsca zdarzenia, a on sam nie może się przemieszczać).
Defibrylator AED (automatyczny elektryczny defibrylator) to urządzenie, które rozpoznaje zaburzenia rytmu serca i podpowiada osobie ratującej, co ma zrobić. Znajdziesz je w instytucjach publicznych, zakładach pracy, na dworcach, lotniskach, stacjach metra, niektórych stacjach benzynowych, w galeriach handlowych i biurowcach itp.
Jeśli udzielasz pierwszej pomocy, wyślij kogoś, by go poszukał. Zazwyczaj wisi na ścianie i jest oznaczony.
W aplikacji znajdziesz też informacje, jak rozmawiać z dyspozytorem, o co Cię spyta, jakie informacje należy mu przekazać. Kliknij na strzałkę, by rozwinąć opis.
Rodzic, który zgłosił dziecko do ubezpieczenia w ZUS lub KRUS, ma automatycznie dostęp do jego Internetowego Konta Pacjenta. W aplikacji mojeIKP wystarczy, że w „Menu” przełączy się na konto dziecka.
Kiedy dziecko skończy:
Porady, co robić, gdy nie masz dostępu, znajdziesz w artykule Gdzie moje dziecko
Odbieranie e-recept i zarządzanie nimi jest bardzo proste:
Żeby ustawić przypomnienie dla zażywanych leków:
Przypomnienia możesz usunąć lub edytować. Możesz też po zakończeniu kuracji przedłużyć ją lub ponowić, czyli ponownie aktywować przypomnienia.
W aplikacji mojeIKP pojawiła się nowa usługa: zamawianie e-recept na leki, których potrzebujesz. Do tej pory można było online poprosić lekarza o wystawienie e-recepty na Internetowym Koncie Pacjenta.
Przez mojeIKP możesz zamówić e-receptę tyko na lek, który stale zażywasz, czyli taki, na który lekarz już wcześniej wystawił Ci receptę.
Żeby było to możliwe, musisz wcześniej wybrać przychodnię POZ i lekarza podstawowej opieki zdrowotnej. Możesz to zrobić na Internetowym Koncie Pacjenta lub podczas wizyty w przychodni.
Może się okazać, że Twoja przychodnia podstawowej opieki zdrowotnej jeszcze nie obsługuje funkcji zamawiania recept. Wówczas przycisk „Zamów receptę” nie będzie widoczny na liście e-recept. Sprawdzisz to, wchodząc w zakładkę „e-zdrowie”/„e-recepty”/„zamówione”.
Jak zamówić lek przez aplikację:
To lekarz ostatecznie decyduje, czy możesz kontynuować leczenie bez dodatkowych badań lub konsultacji. Jeśli pojawiły się nowe objawy, źle się czujesz, skontaktuj się z lekarzem.
Jak sprawdzisz, czy dostaniesz e-receptę
Po zalogowaniu się do aplikacji wejdź w „e-zdrowie”/„e-recepty”, a następnie wybierz u góry zakładkę „Zamówione”.
O tym, na jakim etapie załatwiania jest Twoja prośba o e-receptę, poinformuje Cię kolor kropki przy zgłoszeniu i krótki komunikat:
Masz też możliwość:
Skaner leków daje pacjentom 2 ułatwienia.
Pierwsze polega na szybkim znalezieniu ulotki leku. Wystarczy:
Drugie polega na szybszym ustawiania przypomnienia o zażywaniu leku. Gdy:
Przy pierwszym użyciu skanera trzeba wyrazić zgodę na używanie kamery przez aplikację. Żeby pobrać ulotkę, trzeba mieć dostęp do Internetu.
Zeskanuj kod QR leku i sprawdź, czy lek nie jest przeterminowany.
W aplikacji mojeIKP masz skaner, który umożliwia szybkie wczytanie ulotki leku. Teraz możesz go użyć także do tego, by zrobić porządki w swojej domowej apteczce.
Jak sprawdzisz ulotkę leku:
Aby użyć skanera, musisz mieć dostęp do internetu.
Informację o przeterminowanym leku lub kończącej się dacie ważności skaner odczyta tylko z kodu QR.
Jeśli lek jest przeterminowany lub zbliża się termin jego ważności, po zeskanowaniu kodu QR leku zobaczysz jeden z dwóch komunikatów:
E-skierowania masz zawsze pod ręką w aplikacji:
Nie pamiętasz, jakiej pomocy Ci udzielono? Szukasz nazwiska lekarza, który Cię przyjął? Chcesz sprawdzić, kiedy robiono Ci badanie lub w jakim czasie diagnozowano lub leczono Cię w szpitalu? Możesz to bardzo łatwo sprawdzić:
Gdzie to znajdziesz w aplikacji:
Teraz telefon do swojej przychodni POZ masz zawsze pod ręką.
Informacje te znajdziesz też na koncie swojego dziecka w aplikacji.
Ankieta składa się z 5 pytań, które dotyczą:
Oceniasz w skali od 1 do 10.
Ankieta jest anonimowa.
Znajdź ankietę na mojeIKP:
Żeby zarejestrować dziecko na szczepienie, trzeba wejść w jego e-skierowanie w zakładce e-zdrowie. Przycisk „Umów szczepienie” znajduje się na e-skierowaniu pod przyciskiem „Udostępnij e-skierowanie”.
W aplikacji zainstalowano szereg rozwiązań, które umożliwiają Ci załatwianie spraw związanych z pandemią:
Ściągnij instrukcję, która w prosty sposób wyjaśnia, jak zainstalować aplikację mojeIKP i pobrać UCC
Termin i miejsce Twojego szczepienia sprawdzisz w aplikacji w e-skierowaniach. Na drugie szczepienie, jeśli jest przewidziane, umawia Cię punkt szczepień, więc tego terminu nie zobaczysz w aplikacji.
E-skierowanie na szczepienie przypominające lub uzupełniające znajdziesz również w moimIKP. I tak samo je zarejestrujesz.
Aplikacja umożliwia również szybką rejestrację dziecka na szczepienie przeciw COVID-19.
W aplikacji mobilnej mojeIKP:
Listę znajdziesz też na Internetowym Koncie Pacjenta.
Program Profilaktyka 40 PLUS to program zdrowotny, który ma pomóc zadbać o zdrowie osobom po 40. roku życia.
Wypełnij ankietę w aplikacji, uzyskaj e-skierowanie na badania profilaktyczne i wyraź zgodę na udział w loterii. Zgłoś się na badania do końca maja, by wziąć udział w loterii, lub do końca roku czerwca 2024.
Ankieta jest w dwóch wersjach: dla osób w wieku 40–64 lata i 65+.
Jak wypełnić ankietę w aplikacji mojeIKP:
Na badania zgłaszasz się z dowodem osobistym. Nie musisz pokazywać e-skierowania.
Jakie badania wykonasz w programie Profilaktyka 40 PLUS
„8 tygodni do zdrowia” to bezpłatny plan bezpiecznych treningów, opracowany z myślą o osobach nieaktywnych i chorych przewlekle. Jeśli więc niepokoi Cię Twoja kondycja po pandemii, gdyż nie ćwiczysz regularnie, a ostatnie 2 lata spędziłeś/aś w domu głównie przed komputerem, to jest to praktyczne i wygodne rozwiązanie dla Ciebie.
Możesz z niego skorzystać, nawet jeśli masz choroby przewlekłe i od dawna nie ćwiczyłeś/aś.
Program znajdziesz w bezpłatnej, mobilnej aplikacji mojeIKP:
Program poprowadzi Cię krok po kroku, uwzględniając Twój stan zdrowia. Otrzymasz plan treningów na każdy tydzień. Kolejne plany będą zależeć od Twoich postępów i stanu zdrowia.
Każdy zestaw zaczyna się od rozgrzewki, a kończy rozciąganiem.
Przygotuj wygodne buty, luźny niekrępujący ruchów strój, matę lub coś, czym ją zastąpisz, hantle (jeśli nie masz w domu profesjonalnych hantli, mogą to być np. dwie butelki z wodą, coś o równej wadze, co łatwo utrzymasz w rękach), ręcznik i wodę.
Sprawdź swoją aktualną kondycję fizyczną.
Po wejściu w program „8 tygodni do zdrowia” zobaczysz:
Teraz:
Odłóż zwiększanie aktywności, jeśli nie czujesz się dobrze z powodu przejściowej choroby (zaczekaj, aż wydobrzejesz) lub jeśli jesteś lub możesz być w ciąży (porozmawiaj ze swoim lekarzem, zanim podejmiesz aktywność fizyczną).
Po każdym ćwiczeniu wypełnij ankietę potreningową.
Plan na kolejny tydzień zostanie Ci udostępniony w zależności od twoich postępów i informacji o stanie zdrowia, jakich udzielisz.
Test wydolnościowy – czyli test chodu Rockport, pozwala w prosty sposób sprawdzić, na ile wydolny jest Twój organizm. Wykonujesz go, idąc szybko i sprawdzając czas, w jakim możesz przejść (nie biegnąc) odległość 1609 m (jedna mila). Przeznaczony jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w wieku od 20 do 69 lat. Jest odpowiedni dla osób starszych, mających nadwagę lub prowadzących siedzący tryb życia.
Do wykonania testu, poza aplikacją mojeIKP, potrzebujesz:
Aby wykonać test chodzenia Rockport z aplikacją:
Teraz wpisz Twoją aktualną wagę, wiek i tętno do telefonu, a dowiesz się, w jakiej jesteś kondycji.
Ta ankieta to kwestionariusz gotowości do aktywności fizycznej. Odpowiadaj szczerze i zgodnie ze zdrowym rozsądkiem.
Ankieta zawiera pytania o Twoje samopoczucie po wysiłku fizycznym, zalecenia, jakich udzielał Ci lekarz. Jeśli odpowiesz „Tak” na jedno z pytań, przed rozpoczęciem aktywności fizycznej skontaktuj się z lekarzem.
Tutaj dokonasz samooceny Twojego zmęczenia po ćwiczeniach fizycznych według skali, w której 6 to brak zmęczenia, a 20 – całkowite wyczerpanie. Szczegółowe wartości skali znajdziesz w telefonie.
Ankietę wypełniasz po treningu.
W zakładce „profilaktyka” znajdziesz rady i informacje, które pomogą Ci zadbać o zdrowie Twojego organizmu i kondycję:
Jak korzystać z Diet NFZ:
Jak uruchomić krokomierz:
Aplikacja mojeIKP zapewnia Ci dostęp do bezpłatnego programu NFZ „8 tygodni do zdrowia po COVID-19”. Pomoże Ci odzyskać formę, poprawić oddychanie, wzmocnić odporność i zadbać o właściwą dietę.
Opis programu znajdziesz tutaj
Po zalogowaniu się do mojeIKP:
Jak uruchomić funkcjonalność:
Teraz krokomierz już działa – nie musisz powtarzać upoważnienia ani włączać aplikacji przed spacerem, wszystkie Twoje kroki będą liczone.
Krokomierz w aplikacji mojeIKP:
Przez aplikację mojeIKP w łatwy sposób zyskasz dostęp do portalu Diety NFZ.
Na portalu znajdziesz:
Po zalogowaniu się na portal i wypełnieniu ankiety możesz korzystać z planów żywieniowych dostosowanych do Twoich potrzeb, zarówno co do kaloryczności posiłków, jak i Twojego i Twoich bliskich stanu zdrowia. Możesz wybrać rodzinny plan żywieniowy, wskazać, ile osób będzie korzystać z porad i otrzymać przepisy na dania odpowiednie dla całej rodziny. Dostaniesz też podpowiedź, jak podzielić dania, by każdy miał na talerzu to, czego potrzebuje. Plany żywieniowe uzupełniają przepisy oraz wygodna lista zakupów.
Plan żywieniowy i listę zakupów możesz też pobrać w formie pdf.
Po uruchomieniu aplikacji mojeIKP na dole ekranu (po prawej obok domku) kliknij w pole „Profilaktyka”, a następnie „Twoje plany żywieniowe”. Tak przeniesiesz się na stronę logowania na portalu Diety NFZ.
Podaj tutaj swój mail i wybrane hasło (minimum 6 znaków, podaj przynajmniej jedną cyfrę i jedną wielką oraz jedną mała literę). Te dane warto zapamiętać, gdyż będą Ci potrzebne podczas logowania się do portalu Diety NFZ zarówno w aplikacji, jak i za pośrednictwem strony internetowej. Żeby wrócić do poprzedniego ekranu należy kliknąć na strzałkę < na górze lub na „e-zdrowie” na dole ekranu (wtedy wrócisz do e-recept i e-skierowań).
Uwaga, system automatycznie uzupełnia Twoje dane adresem mailowym, który został podany na Internetowym Koncie Pacjenta. Jeśli masz już konto na portalu diety NFZ, ale, zakładając je, podałeś/aś inny adres mailowy niż na IKP, to, żeby korzystać przez aplikację mojeIKP z dotychczasowego konta, musisz gdzieś zmienić adres mailowy.
Ustaw przypomnienie o piciu wody:
Teraz, kiedy wypijasz jakiś płyn, dodaj go do Twojej listy. System podpowie Ci rodzaj napoju i pokaże, w jakim procencie realizujesz swój dzienny cel.
Ilość wypitej wody zobaczysz na wykresie dziennym lub tygodniowym.
Jeśli to Ty zgłosiłeś/aś dziecko to ZUS, masz dostęp do jego Internetowego Konta Pacjenta, a także jego dokumentów medycznych dostępnych w aplikacji mojeIKP.
Gdzie znajdziesz dane swojego dziecka:
Rodzic, który zgłosił dziecko do ZUS, może upoważnić drugiego rodzica do dostępu do IKP dziecka. Dowiedz się, jak upoważnić drugiego rodzica
Za pośrednictwem aplikacji mojeIKP możesz też m.in. odbierać e-recepty i e-skierowania bliskiej osoby, która Cię upoważniła.
Żeby upoważnić do wglądu w swoje dane w aplikacji mojeIKP, należy:
Dostęp można aktualizować (np. zmieniać zakres lub czas dostępu) lub usunąć.
Jeśli masz już dostęp do danych bliskiej osoby, żeby odebrać jej e-receptę lub e-skierowanie, postępuj tak, jak opisano w przypadku dostępu do kont dzieci.
Jeśli Twój mąż, Twoja żona, któreś z twoich rodziców, Twoje dorosłe dziecko lub inna bliska Ci osoba upoważni Cię do swojego Internetowego Konta Pacjenta, możesz:
Natomiast nie możesz:
Poprzez aplikację mojeIKP możesz też upoważnić lekarza, pielęgniarkę, farmaceutę do wglądu w Twoje dane medyczne – to użyteczne, jeśli jesteś zmuszony skorzystać z pomocy medyka, który nie zajmuje się Tobą na co dzień, a Ty chcesz np.:
Jak to zrobić:
Jeśli pracownika medycznego nie ma w wykazie lub, starasz się upoważnić medyka lub placówkę, którzy już mają dostęp do Twoich danych, system Cię o tym poinformuje.
Pamiętaj, że zawsze możesz cofnąć swoje upoważnienie do dostępu do danych, udzielone pracowników medycznemu, placówce czy aptece, lub zmienić jego zakres.
Nie wszystkie placówki korzystają jeszcze z systemu, więc może się zdarzyć, że, mimo Twojej zgody, przychodnia czy lekarz nie będą mieli dostępu do Twoich danych.
Jak sprawdzić, kto jest upoważniony do dostępu do Twoich danych w aplikacji mojeIKP:
Aplikację możesz mieć najwyżej na 3 urządzeniach mobilnych, jeśli będziesz zmieniać telefony, nie zapomnij o tym, by wejść na Internetowe Konto Pacjenta i usunąć ze swojego profilu stare urządzenia.
Po dwóch latach należy ponownie zalogować się tak, jak przy instalacji. To działanie dla Twojego bezpieczeństwa. Dostaniesz powiadomienie, kiedy należy to zrobić. Jeśli tego nie zrobisz w terminie, aplikacja zostanie odłączona, stracisz dostęp do swoich danych i przestaniesz otrzymywać powiadomienia. Odzyskasz to po potwierdzeniu tożsamości.
Ponieważ aplikację możesz mieć w jednym czasie najwyżej na trzech urządzeniach mobilnych, zmieniając telefon:
Inaczej możesz mieć problem z zalogowaniem się na nowym urządzeniu.
Na nowym telefonie logujesz się jak za pierwszym razem i ponownie musisz ustalić swój PIN.
Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.
Przeczytaj o polityce prywatności
Rozumiem