|
Internetowe Konto Pacjenta
|
mojeIKP
|
MOJE DOKUMENTY I LECZENIE
|
e-recepty wraz z możliwością ich wyszukiwania
|
tak
|
tak
|
zmiana e-recepty na e-receptę transgraniczną
|
tak
|
nie
|
dostęp do wyszukiwarki leków zarejestrowanych w Polsce
|
tak
|
nie
|
wykupienie leku przez pokazanie kodu QR na telefonie (bez konieczności podawania numeru PESEL)
|
nie
|
tak
|
dostęp do ulotki leków
|
tak
|
tak
|
ustawianie przypomnień o branych lekach
|
nie
|
tak
|
sprawdzanie daty ważności leku
|
nie
|
tak
|
zamawianie e-recept na leki, które pacjent stale zażywa, u lekarza POZ
|
tak, o ile przychodnia obsługuje tę funkcję
|
tak, o ile przychodnia obsługuje tę funkcję
|
e-skierowania do specjalisty, szpitala, uzdrowiska, na badania
|
tak
|
tak
|
sprawdzenie, kiedy i gdzie odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania
|
tak, o ile placówka umieści taką informację w systemie
|
tak, o ile placówka umieści taką informację w systemie
|
status e-skierowania do sanatorium/uzdrowiska
|
tak
|
tak
|
historia leczenia/zdarzenia medyczne, również finansowane prywatnie
|
tak
|
tak
|
wypełnienie ankiety oceny zdarzenia medycznego
|
tak
|
tak
|
indywidualny plan opieki medycznej (IPOM) wraz z harmonogramem
|
tak
|
tak
|
elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM):
- opis badań diagnostycznych
- wyniki badań laboratoryjnych wraz z opisem
- informacja od lekarza kierującego pacjenta do poradni specjalistycznej lub leczenia szpitalnego o rozpoznaniu, sposobie leczenia, rokowaniu, przepisanych lekach
- wypisy ze szpitala
- informacja wydawana, gdy szpital odmawia przyjęcia pacjenta: o rozpoznaniu choroby, problemu zdrowotnego lub urazu, wyniki przeprowadzonych badań, przyczynie odmowy przyjęcia do szpitala, udzielonych świadczeniach zdrowotnych oraz ewentualnych dalszych zaleceniach
|
tak
|
nie
|
e-zwolnienia i zaświadczenia lekarskie wystawione w związku z chorobą i macierzyństwem
|
tak
|
nie
|
szczepienia obowiązkowe i zalecane (inne niż COVID-19)
|
tak
|
nie
|
e-rejestracja na szczepienie (inne niż COVID-19)
|
na szczepienie HPV dzieci w wieku 9–13 lat
|
na szczepienie HPV dzieci w wieku 9–13 lat
|
wyroby medyczne zrefundowane przez NFZ, w tym obsługa e-zleceń na wyroby medyczne i informacja o stanie ich realizacji
|
tak
|
tak
|
endoprotezy wstawione w ramach umowy z NFZ
|
tak
|
nie
|
pierwsza pomoc, poradnik ułatwiający udzielenie pomocy w nagłych wypadkach
|
nie
|
tak
|
zmiana lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej
|
tak
|
nie
|
kontakt telefoniczny do swojej przychodni, swojego lekarza POZ, swojej pielęgniarki i położnej POZ
|
nie
|
tak
|
złożenie wniosku o wydanie EKUZ – Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego, sprawdzenie, kiedy ją odbierzesz i do kiedy jest ważna
|
tak
|
tak
|
złożenie wniosku o wydanie certyfikatu zastępującego EKUZ – Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego |
nie |
tak |
informacja o stanie ubezpieczenia zdrowotnego
|
tak
|
tak
|
podanie danych kontaktowych przez pacjenta (e-maila, numeru telefonu)
|
tak
|
nie
|
UDOSTĘPNIENIE DANYCH/KONTA
|
dostęp do konta dziecka dla osoby, która zgłosiła dziecko do ZUS
|
tak
|
tak
|
upoważnienia tego rodzica, który nie zgłaszał dziecka do ubezpieczenia, do dostępu do jego IKP
|
tak
|
tak
|
upoważnienia kogoś bliskiego do swojego konta
|
tak
|
tak
|
udostępnienie swoich danych medycznych pracownikom medycznym, farmaceutom, placówkom medycznym
|
tak
|
tak
|
udostępnienie swoich e-recept farmaceutom
|
tak
|
tak
|
możliwość usunięcia powiązania aplikacji mojeIKP ze starą komórką |
tak |
tak |
COVID-19
|
szybkie umówienie terminu szczepienia przeciw COVID-19
|
tak
|
tak
|
kwestionariusz przed szczepieniem przeciw COVID‑19
|
tak
|
nie
|
Unijny Certyfikat COVID (UCC)
|
tak
|
tak
|
wynik testu na COVID-19
|
tak
|
tak
|
informacje o odbytych kwarantannach/izolacjach
|
tak
|
nie
|
PROFILAKTYKA
|
uzyskanie e-skierowania na bezpłatne badania w ramach programu Profilaktyka 40 PLUS
|
tak
|
tak
|
umówienie się na bezpłatne badania w ramach programu Profilaktyka 40 PLUS |
tak |
nie |
umówienie się na bezpłatne badania: cytologię lub/i mammografię w ramach pilotażu centralnej e-rejestracji |
tak |
tak |
dostęp do portalu Diety NFZ
|
nie
|
tak
|
kwiz wiedzy o zdrowym odżywianiu się
|
nie
|
tak
|
krokomierz
|
nie
|
tak
|
licznik picia wody |
nie |
tak |
plan bezpiecznych treningów „8 tygodni do zdrowia”
|
nie
|
tak
|
program „8 tygodni do zdrowia po COVID-19”
|
nie
|
tak
|
program „Recepta na Ruch” (pilotaż wsparcia dla rehabilitacji) |
nie |
tak |
BEZ LOGOWANIA SIĘ
|
portal pacjent.gov.pl
|
tak
|
|
uruchomienie „Pierwszej pomocy”
|
nie
|
tak
|
ważne numery telefonów, w tym pogotowie ratunkowe 999, jednolity numer alarmowy 112 i numer Telefonicznej Informacji Pacjenta
|
nie
|
tak
|
odbieranie powiadomień/alertów
|
nie
|
tak
|
odbieranie przypomnienie o lekach
|
nie
|
tak
|
uruchomienie „Pierwszej pomocy”
|
nie
|
tak
|
LOGOWANIE
|
kto ma możliwość używania
|
każdy, kto ma PESEL
|
aplikację należy pobrać z Google Play lub App Store
|
logowanie się
|
profilem zaufanym, przez mojeID w banku (kontem bankowym), aplikacją mObywatel lub e-dowodem
|
pierwszy raz profilem zaufanym, przez mojeID w banku (kontem bankowym), aplikacją mObywatel lub e-dowodem, kolejne: własnym PIN-em lub przez biometrię
|