Aplikacja PulsoCare na komórce, którą ktoś trzyma

Jak otrzymać pulsoksymetr

Jeżeli ukończyłeś 55 lat, pulsoksymetr został Ci wysłany po potwierdzeniu pozytywnego wyniku na COVID-19. Jeśli nie masz skończonych 55 lat, możesz zgłosić, że go potrzebujesz

Chorować na COVID-19 możesz w domu. Jednak część chorych nie zauważa, że ma objawy niedotlenienia, w efekcie do szpitala trafia później niż powinna.

Monitorowanie poziomu saturacji, czyli nasycenia krwi tętniczej tlenem, zmniejsza zagrożenie, że nie zauważysz, że Twój stan zdrowia się pogarsza i potrzebujesz hospitalizacji. Żeby temu zapobiec, należy systematycznie monitorować poziom saturacji, a także mierzyć tętno, temperaturę oraz obserwować objawy chorobowe. Służy do tego bezpłatna aplikacja PulsoCare oraz pulsoksymetr jako narzędzie diagnostyczne. Pulsoksymetry są dostarczane potrzebującym w ramach programu Domowej Opieki Medycznej.

Wypełnij formularz. Jest bardzo prosty. Podajesz swój PESEL, dane adresowe, numer komórki, a także:

  • datę rozpoczęcia izolacji domowej 
  • datę zakończenia izolacji domowej (musisz mieć przed sobą jeszcze co najmniej 7 dni izolacji domowej)
  • dane osoby kontaktowej w przypadku zagrożenia
  • odpowiadasz na pytanie, czy mieszkasz samotnie.

Pulsoksymetr dostarczy Ci pracownik Poczty Polskiej.

Jeśli masz własny pulsoksymetr, to za pomocą tego formularza możesz zgłosić, że chcesz być objęty/a programem Domowej Opieki Medycznej. Do programu może Cię też zgłosić lekarz podstawowej opieki zdrowotnej.

Przeczytaj, jak działa Domowa Opieka Medyczna

Ważne telefony

  • ​​​​​​Infolinia Domowej Opieki Medycznej dla Pacjentów (całodobowa): 22 735 39 40. Infolinia do zdalnego monitorowania pacjentów z COVID-19 w ramach programu Domowa Opieka Medyczna. Zadzwoń, jeśli miałeś lekarską poradę telemedyczną i nie otrzymałeś skierowania lub recepta została błędnie wystawiona, lub chcesz skorzystać z bezpłatnej porady psychologa.
  • Jeśli nie otrzymałeś pulsoksymetru, napisz na adres: pomoc@pulsocare.com.
  • Infolinia do zwrotu pulsoksymetru (8:00-18:00): 792 654 100
  • ​​​​​Infolinia wsparcia technicznego (6:00-22:00): 790 544 988
  • Masz problem z instalacją lub działaniem aplikacji PulsoCare? Zadzwoń na Infolinię Techniczną.
    Zgłoszenia związane z działaniem aplikacji: support@pulsocare.com 790 544 988