Małżeństwo przed laptopem z uśmiechem

Kliknij i posłuchaj o e-rejestracji

Zapraszamy na bezpłatny webinar poświęcony centralnej e-rejestracji. Kliknij w link 10 września 2025 roku o 14:00. Dowiesz się, jak w pełni wykorzystywać nowy system, by umawiać się na badania i wizyty

Centralna e-rejestracja to szybki i wygodny sposób umawiania terminów badań oraz wizyt u specjalistów – umożliwia także ich zmianę lub odwołanie.  

Usługa została uruchomiona w formie pilotażu w październiku 2024 r. Obecnie obejmuje 3 typy wizyt: cytologię, mammografię oraz pierwszą wizytę u kardiologa ze skierowaniem. Od początku 2026 roku centralna e-rejestracja stanie się obowiązkowa dla  wszystkich placówek medycznych. Z czasem będą dodawane kolejne typy badania i wizyty u innych specjalistów.

Jak wziąć udział w webinarze

Kiedy: 10 września 2025 r. (środa) o godz.14:00. 

Kliknij na zdjęcie poniżej, by przejść do webinaru. Spotkanie ma charakter otwarty, nie trzeba się rejestrować.

Webinar będzie dostępny przez Microsoft Teams (sprawdź, czy masz dostęp do programu na swoim komputerze).

wejście na webinar

Program spotkania

Ogólne informacje o centralnej e-rejestracji 

Zasady funkcjonowania centralnej e-rejestracji 

Centralna e-rejestracja oczami pacjenta 

Najczęściej zadawane pytania 

 

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze 

Dowiesz się, jak działa centralna e-rejestracja:

  • otrzymasz szczegółowe informacje na temat dostępnych obecnie świadczeń
  • zobaczysz krok po kroku, jak wygląda proces rezerwacji
  • dowiesz się, jak działa poczekalnia – system, który „pilnuje miejsca” i automatycznie zapisuje Cię na wizytę, gdy pojawi się wolny termin. 

Co zyskasz dzięki e-rejestracji

  • Dostęp do informacji o świadczeniach i wolnych terminach z całej Polski, także w mammobusach i cytobusach – w jednym miejscu, online (na razie tylko w placówkach uczestniczących w pilotażu). Koniec z obdzwanianiem placówek w poszukiwaniu wolnego terminu!
  • Możliwość zapisów online przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP) lub aplikację mojeIKP. Jeśli nie korzystasz z tych narzędzi, pracownik przychodni zapisze Cię przez system gabinetowy.
  • Zmiana terminu lub odwołanie wizyty – również online, 24/7.
  • Przypomnienia o wizytach – przez SMS, e-mail oraz w kalendarzu wizyt na IKP lub w aplikacji mojeIKP.
  • Poczekalnia – jeśli nie ma wolnych terminów, system zapisze Cię automatycznie, gdy tylko się pojawią. Sprawdzisz tam także przewidywany czas oczekiwania.
  • Wsparcie voicebota – który w przyszłym roku umożliwi kontakt telefoniczny (głosowy) z e-rejestracją, będzie też obdzwaniał pacjentów z przypomnieniami.
  • Przejrzystość systemu – kolejność zapisów zależy od priorytetu medycznego, uprawnień, kolejności zgłoszeń i Twoich preferencji dotyczących terminu, miejsca i specjalisty.

Udział w webinarze to pierwszy krok do wygodnego i świadomego korzystania z centralnej e-rejestracji. Zapraszamy!