uśmiechnięta para młodych na kanapie przed laptopem

Zadaj pytanie naszemu asystentowi

Masz pytania na temat Internetowego Konta Pacjenta, e-recepty czy e-skierowania? Chcesz się dowiedzieć czegoś o aplikacji mojeIKP? Na Twoje pytania odpowie wirtualny asystent

Masz pytania na temat Internetowego Konta Pacjenta, e-recepty czy e-skierowania? Chcesz się dowiedzieć czegoś o aplikacji mojeIKP? Na Twoje pytania odpowie wirtualny asystent

Okno asystenta otworzysz, klikając w pomarańczową ikonę w prawym dolnym rogu naszej strony. Możesz je zamknąć, gdy asystent już nie będzie Ci potrzebny.

Wirtualny asystent odpowiada na pytania dotyczące e-zdrowia, w tym:

  • Internetowego Konta Pacjenta
  • e-recepty
  • e-skierowania
  • e-zwolnienia
  • zamawiania karty EKUZ
  • dostępu do dokumentów dzieci
  • aplikacji mojeIKP
  • upoważniania bliskich i medyków
  • informacji dotyczących Twojej historii zdrowia itp.

Asystent jest intuicyjny w użytkowaniu. Najlepiej rozumie pytania krótkie i dotyczące jednego zagadnienia. Możesz również wyświetlić listę najpopularniejszych zagadnień, klikając w ikonę domku w górnym pomarańczowym pasku okna chatbota.

Jeśli asystent nie znajdzie właściwej odpowiedzi, wskaże Ci, z kim i jak się skontaktować lub poda bezpośredni link do poszukiwanej informacji w serwisie www.pacjent.gov.pl.  

Nasz asystent będzie się stale uczył, by coraz lepiej i precyzyjniej odpowiadać na Twoje pytania.