Kobieta tłumaczy coś przez telefon

Godziny pracy infolinii

Od 1 lipca infolinia Narodowego Programu Szczepień 989 będzie czynna przez 7 dni w tygodniu od 7.00 do 18.00, , a od 1 sierpnia do 20.00. Nie ma już możliwości zapisania się na szczepienie poprzez SMS

" " Artykuł archiwalny. 

Żeby zapisać się na szczepienie przeciw COVID-19 jako osoba dorosła, możesz:

  • otworzyć aplikację mojeIKP: zalogować się, wejść w kategorię e-zdrowie, kliknąć na skierowanie i wybrać „Umów szczepienie” (na samym dole e-skierowania). Ściągnij aplikację mojeIKP na telefon 
  • zadzwonić na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-20.00
  • skontaktować się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień
  • zapisać się poprzez e-rejestrację dostępną na stronie głównej pacjent.gov.pl: logujesz się poprzez profil zaufany lub e-dowód lub konto banku. To ostatnie dostępne jest dla osób, które mają konto internetowe w Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy BPS, ING Banku Śląskim, Kasie Stefczyka, BOŚPKO BP lub Pekao SABNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium. Sprawdź, jak założyć profil zaufany.

Umówić dziecko na szczepienie można:

  • poprzez aplikację mojeIKP: sprawdź, jak najszybciej umówić dziecko na szczepienie: otwierasz aplikację, przełączasz się na konto dziecka, wchodzisz w kategorię e-zdrowie, następnie klikasz na e-skierowanie i umawiasz szczepienie (na dole)
  • dzwoniąc na bezpłatną infolinię  Narodowego Programu Szczepień: 989 w godz. 7.00-18.00
  • kontaktując się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o szczepienia