kobieta z laptopem na kolanach, w białej bluzce

Identyfikator zamiast PESEL

Twoje dane na Internetowym Koncie Pacjenta się nie zgadzają? Chcesz zgłosić problem infolinii Centrum e-Zdrowia? Użyj identyfikatora konta

Dla bezpieczeństwa Twoich danych w kontaktach z infolinia nie musisz już przekazywać swojego numeru PESEL. Wystarczy podać identyfikator konta.

Gdzie znajdziesz swój identyfikator konta:

identyfikator konta na IKP

Infolinia Centrum e-Zdrowia

Pod numerem 19 239, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę konsultanci udzielają informacji i pomocy technicznej związanej z obsługą usług e-zdrowia:

  • pacjentom
  • pracownikom medycznym
  • farmaceutom
  • przedstawicielom placówek medycznych.

Jako pacjent możesz kontaktować się z infolinią CeZ, gdy na przykład:

  • chcesz zgłosić jakieś nieprawidłowości na swoim koncie np. widok cudzej recepty lub wpisane świadczenie, które nie było Ci udzielone
  • chcesz uzyskać pomoc, gdy:
    • masz trudności z korzystaniem z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mojeIKP
    • nie możesz się zarejestrować na wizytę, badanie albo szczepienie
    • potrzebujesz wsparcia w obsłudze tych usług
  • system nie dał Ci uprawnień do konta Twojego dziecka i nie wiesz, dlaczego
  • chcesz uzyskać uprawnienia do konta dorosłej osoby ubezwłasnowolnionej, której jesteś prawnym opiekunem
  • po rozwodzie chcesz pozbawić byłego współmałżonka dostępu do konta dziecka
  • nie wiesz, czemu nie masz jeszcze skierowania na COVID-19.