Dla bezpieczeństwa Twoich danych w kontaktach z infolinia nie musisz już przekazywać swojego numeru PESEL. Wystarczy podać identyfikator konta.
Gdzie znajdziesz swój identyfikator konta:

Infolinia Centrum e-Zdrowia
Pod numerem 19 239, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę konsultanci udzielają informacji i pomocy technicznej związanej z obsługą usług e-zdrowia:
- pacjentom
- pracownikom medycznym
- farmaceutom
- przedstawicielom placówek medycznych.
Jako pacjent możesz kontaktować się z infolinią CeZ, gdy na przykład:
- chcesz zgłosić jakieś nieprawidłowości na swoim koncie np. widok cudzej recepty lub wpisane świadczenie, które nie było Ci udzielone
- chcesz uzyskać pomoc, gdy:
- masz trudności z korzystaniem z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mojeIKP
- nie możesz się zarejestrować na wizytę, badanie albo szczepienie
- potrzebujesz wsparcia w obsłudze tych usług
- system nie dał Ci uprawnień do konta Twojego dziecka i nie wiesz, dlaczego
- chcesz uzyskać uprawnienia do konta dorosłej osoby ubezwłasnowolnionej, której jesteś prawnym opiekunem
- po rozwodzie chcesz pozbawić byłego współmałżonka dostępu do konta dziecka
- nie wiesz, czemu nie masz jeszcze skierowania na COVID-19.