Młoda blondynka na szczepieniu

Rejestracja na szczepienia przeciw COVID-19

Chcesz zapisać siebie lub dziecko na szczepienie? Zainstaluj aplikację mojeIKP

Żeby zapisać się na szczepienie przez e-rejestrację, musisz zalogować się poprzez profil zaufany, e-dowód lub konto w banku. To ostatnie rozwiązanie dostępne jest dla osób, które mają konto internetowe w bankach spółdzielczych, BOŚ, PKO BP lub Pekao SA, BNP Paribas, Getin Banku, mBanku i Crédit Agricole.

Sprawdź, jak założyć profil zaufany

Chcesz się umówić na szczepienie, a nie masz profilu zaufanego:

  • zadzwoń na bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989  w godz. 7.00-20.00
  • skontaktuj się z wybranym punktem szczepień Znajdź punkt szczepień

Dziecko na szczepienie można zapisać przez:

  • bezpłatną infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989  w godz. 7.00-18.00
  • kontaktując się z wybranym punktem szczepień.

Dzieci i dorośli mogą też zarejestrować się na szczepienie przez aplikację mojeIKP.

Na szczepienie przez mojeIKP

Uruchamiasz aplikację na telefonie, logujesz się, przechodzisz do sekcji e-zdrowie, klikasz na e-skierowanie na szczepienie, a następnie na „Umów się na szczepienie”. System zaproponuje Ci termin, ale możesz też wybrać inne miejsce, datę, godzinę.

Żeby zarejestrować dziecko na szczepienie, wejdź w jego e-skierowanie w zakładce e-zdrowie. Przycisk „Umów na szczepienie” znajduje się pod przyciskiem „Udostępnij e-skierowanie”.

Dowiedz się, jak zapisać dziecko na szczepienie przez mojeIKP

mojeIKP to bezpłatna mobilna aplikacja, którą możesz pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z Apple Store.

Aplikacja umożliwia m.in.:

  • szybkie umówienie terminu szczepienia przeciw COVID-19
  • udostępnianie i pobieranie Unijnego Certyfikatu COVID (UCC)
  • łatwe odbieranie e-recept i e-skierowań
  • sprawdzenie dawkowania przepisanego leku
  • wykupienie leku w aptece przez pokazanie kodu QR na ekranie telefonu (bez konieczności podawania farmaceucie numeru PESEL)
  • sprawdzenie, kiedy i w jakiej placówce odbędzie się wizyta na podstawie zarejestrowanego e-skierowania
  • korzystanie z portalu Diety NFZ
  • udzielenie pierwszej pomocy
  • przełączanie się pomiędzy swoim kontem a kontami swoich dzieci lub bliskich osób, które Cię do tego upoważniły. 

Więcej na temat aplikacji mojeIKP

Jak zainstalować mojeIKP

  • Pobierz mojeIKP – w telefonie znajdź:
    • Google Play lub Sklep Play
    • App Store
    • lub otwórz wyszukiwarkę lub okienko przeglądarki i wpisz mojeIKP, a zobaczysz mojeIKP na stronie https://play.google.com/ lub https://apps.apple.com/
    • wybierz aplikację mojeIKP z granatowo-niebieskim serduszkiem
  • Kliknij na „Zainstaluj”
  • Pomiń „Wybierz kraj” – to dla osób spoza Polski
  • Kliknij na „Zaloguj się”
  • Pierwszy raz logujesz się:
    • profilem zaufanym – sprawdź, jak go uzyskać
    • lub tak jak na konto internetowe w banku. Obecnie możliwość takiego logowania się oferują: PKO BP (iPKO lub Inteligo), Pekao SABOŚBNP Paribas, Getin Bank, Crédit Agricole, Bank Spółdzielczy w Brodnicy lub banki spółdzielcze. Logujesz się do swojego banku, a on potwierdza Twoją tożsamość. 

Na koniec wpisujesz własny, czterocyfrowy pin, którym teraz będziesz się logować do aplikacji. Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz uruchamiać aplikację poprzez identyfikację twarzy lub odcisk palca.

Aplikację może zainstalować i uruchomić także osoba, która dotąd nie korzystała z Internetowego Konta Pacjenta.

Obejrzyj film, o tym, jak uruchomić mojeIKP.

Jak aktywować aplikację mojeIKP