Krok 2.: Jak się logować

Najpierw przeczytaj instrukcję, bo przy pierwszym logowaniu mogą być potrzebne dane konta bankowego lub profilu zaufanego. Przy kolejnych logowaniach nie będą już potrzebne

Następnie:

  • kliknij na „Zaloguj się”
  • pierwszy raz logujesz się, potwierdzając, że to Ty. Dlatego potrzebujesz:
    • profilu zaufanego – to Twój bezpłatny, elektroniczny podpis, dzięki któremu załatwisz urzędowe sprawy przez internet. Możesz go uzyskać za pośrednictwem niektórych banków (z kontem bankowym dostępnym przez internet), w urzędzie lub przez internet. Sprawdź, jak go uzyskać
    • konta internetowego w banku –po wejściu na stronę logowania kliknij na widoczną na dole strony nazwę swojego banku/konta i zaloguj się jak na konto. Przy logowaniu musisz potwierdzić, że Twoje dane (imię, nazwisko, adres, PESEL, numer telefonu itp.) są poprawne. Robisz to tak samo, jak potwierdzasz transakcje, czyli podajesz kod z karty kodów lub z SMS-a. Rozwiązanie to jest wygodne, bezpieczne i nie wymaga zakładania profilu zaufanego. Możliwość takiego logowania się oferują: PKO BP (iPKO lub Inteligo), Pekao SABOŚBNP Paribas, Getin Bank, Crédit Agricole, Bank Spółdzielczy w Brodnicy lub banki spółdzielcze
  • kliknij na „Zaloguj się” i wpisz dane Twojego profilu zaufanego lub logowania na konto bankowe
  • wpisz własny, czterocyfrowy pin, którym będziesz się logować przy kolejnych wejściach do aplikacji.

Własny czterocyfrowy pin powinien być numerem, który łatwo zapamiętasz. Jednak nie powinien to być ciąg cyfr typu 1,2,3,4 ani liczba łatwa do powiązania z Tobą, jak np. data urodzenia. Lepiej wybierz datę ślubu albo fragment numeru telefonu, który pamiętasz.

Możesz też obejrzeć film, w którym zobaczysz, jak się zalogować pierwszy raz.